תלמידות ומורות מספרות

המלצות ממשתפות קורס "רושמות בגוף" יוגה תרפיה נשית:

"קורס נהדר וחוויתי, מלמד המון בפן המקצועי וגם חיוני לחיים ובעיקר לאיכות החיים. ידע שהוא מתנה"

"אני ממליצה על הקורס, אני חושבת שאחד היתרונות הבולטים והייחודיים שבו הוא המעבר בין יוגה לבין
מפגש יוגה תרפיה. הנושאים בקורס מאוד מעניינים, עדכניים ומקצועיים, מרחיבים אופקים. צוות ההוראה מאוד נעים ומעורר השראה."

"עזרת לי להרחיב את הידע שצברתי במהלך השנים מפלטפורמות שונות, ל״תפור״ מידע רב ולעיתים מפוזר, ובנוסף להרחיב את השימוש הפרקטי שלו."

"קורס מאוד מיוחד, יוצר אינטגרציה הרמונית בין למידה על גוף האדם, נשיות, יוגה ותרפייה. הקורס פתח עבורי אפיקי התבוננות והעמקה כמורה ליוגה וכמלווה של נשים ואני מרגישה שהוא היה מאוד חשוב עבורי כדי
לחדד את הידע שאני נושאת איתי."

"הקורס נתן לי מענה מושלם ועשה לי סדר סופי בחיבור של תרגול עם הידע העיוני. יצאתי כל כך מרוצה וכל כך מאושרת! רוממות רוח ולב! ככה זה כשגוף פוגש ידע ומתרחש הריקוד המופלא של היישום בשטח."

"דרך הקורס בניתי משקפיים חדשות ולמדתי להרכיב אותן ולהסתכל דרכן על אותו עולם שהכרתי, והפעם עם גוונים נוספים שלא היו בו קודם. זה העשיר את חיי כאישה, כאדם. זה מרחיב ומעמיק את המלאות שלחיים יש לתת, במערכות יחסים, מפגשים טיפוליים ועם עצמנו. תודה כל כך על שנה מופלאה"

"הקורס תרם להבנה עמוקה יותר את עצמי ואלו העומקים שאני שואפת להביא למטופלים שלי. פשוט כך."

המלצות ממשתתפות בסדנאות השונות:

"אני ממליצה על הסדנאות של ענת. ענת מנגישה ידע רחב מאוד ועמוק בצורה ברורה ויישומית. השילוב בין התרגול וההרצאות תורמים זה לזה ומעמיקים את הידע ובעיקר את היישום של הידע והכלים עבורנו באופן אישי ולכל מי שנעבוד איתו/ה. תודה על הידע והחוויה."

(י. מורה ליוגה)

"את עצב הואגוס המגניב והמסתורי הכירה לי לראשונה ענת פרייס, ומאז הוא החבר הדמיוני שלי. אחרי שבעה מפגשים מאלפים, מרתקים ומועילים במחיצתה, על אודות החבר התועה הזה, עוד לא שבעתי די.

החוויה של הלמידה איתה, כוללת מפגש עם מקצוענות מרשימה, תרגול מודרך חכם ומדוייק, מצגת קליטה להפליא. ותשוקה מדבקת לנושא."

(נילי לנדסמן, סופרת ומורה ליוגה)

"השבוע הייתי בקורס קיץ של ענת פרייס בנושא סטרס. שלושה ימים, כל יום נושא אחר, יום פסואס, יום אדרנל ויום סרעפות. ווואוו וואו איזה שפע של ידע וחוויה היה שם. חזרתי עם חומר להעמיק בו לפחות שנה. אגלה כי אני מכירה את ענת עוד מהימים שלמדנו אצל ירקוני, והיא לא פחות מעילוי והשראה עבורי: גם מורה מוסמכת ליוגה תרפיה, גם מורה בכירה ליוגה נשית וגם לויג'נאנה. שילוב משובח שלא לדבר על היותה סופר אמא לארבעה. אני מורידה את הכובע.

אני מסתכלת שנים על ענת ושמחה כל כך לראות את ההעמקה שלה בכל דבר שהיא נוגעת. שתינו חולקות אהבה לואגוס והרבה למדתי ממנה.

תודה לך אהובה אחת!

אז לכל מי שמחפש להעמיק, תציצו בעמוד הזה. אני לומדת ולומדת כבר שנים עם כל מורה והרבה שיטות, ענת היא משהו, תאמינו לי.

מחכה לסדנה הבאה שלך!"

(תמר עדי, מורה ליוגה ולהוראת היוגה)